A TANÁCSADÁSI TEVÉKENYSÉGÜNK FÓKUSZÁBAN:
A kifelé - és befelé - sugárzott vállalati kép és a belső munkavállalói tapasztalatok összhangjának megteremtése, illetve hosszútávú biztosítása/fenntartása. Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. De nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni!
MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉPÍTÉS (employer branding) - BEFELÉ
- Elkötelező vállalti kultúra fejlesztése, kialakítása, elmélyítése, illetve a szervezeti kultúra fejlesztésének - sok esetben kultúra-, szemlélet- vagy paradigmaváltás megvalósításának - szakmai irányítása, operatív támogatása.
- Belső kommunikáció: belső hírlevelek, újságok, magazinok, tájékoztatók, valamint a belső közösségi háló, on-line felületek (intranet) működtetés, szerkesztése, szakmai - elsősorban HR fókuszú - tartalmak előállítása.
- A közvetlen vezető-munkavállalói kapcsolattartás működtetése, szervezése, fejlesztése (vezetői "roadshow", "forró szék", "kérdezz-felelek", stb.).
- "Gamifiction": a vállalati - elsősorban HR - folyamatok játékossá, élményszerűvé tétele.
- "Élménymunkahely-teremtés": közösségi események (sportnap, családi nap, cégalapítási évforduló, karácsonyi vacsora, vállalati farsang, stb.) rendszerének kidolgozása, koncepciók és tematikák összeállítása, valamint az események szervezésének szakmai támogatása.
- Belső CSR tevékenységek (pl.: gyerektáborok, kismamabarát munkahely, faültetés, zöld iroda, vállalati óvoda, egészséges munkavégzés, a foglalkozás egészségügyi ellátáson túlmutató egészségügyi szolgáltatások (menedzserszűrés, üzemorvos, szűrések, vérvétel, véradás, stb.) kezdeményezése és a megvalósítás szakmai támogatása koordinálása.
MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉPÍTÉS (employer barnding) - KIFELÉ
- Off-line (szórólap, plakát, újság), online hirdetési/toborzási portálok (Facebook, LinkedIn, stb.) hirdetések tartalmi és formai előkészítése.
- Folyamatos szakmai jelenlét (blogok, vlogok) a közösségi médiában.
- Közvetlen, közvetett, következetes és rendszeres kapcsolattartás a potenciális munkavállalókkal és a pályázókkal; munkaerő-biztosító szolgáltatókkal (iskolaszövetkezetekkel, szociális szövetkezetekkel, munkaerő-kölcsönzőkkel, -közvetítőkkel); Munkaügyi központokkal, járási hivatalokkal, foglalkoztatási kirendeltségekkel, közmunkás irodákkal való rendszeres kapcsolattartás.
- Tudatos és rendszeres részvétel szakmai rendezvényeken, előadásokon, kerekasztal beszélgetéseken, munkaerő-piaci megmérettetéseken, sőt ilyenek létrehozása, alapítása, szervezése.
- Szakmai részvétel, illetve aktív közreműködés a vállalat külső PR és CSR tevékenységében.
Ha úgy érzi, hogy a munkáltatói márkaépítéshez (a kifelé és befelé sugárzott vállalati kép összhangjának megteremtéséhez) egy kis iránymutatásra vagy szakmai támogatásra van szüksége, akkor keressen bennünket bátran az alábbi elérhetőségek bármelyikén: